خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

احتمالا دارندگان ویندوزفون 7 فعلی برای دریافت آپدیت 7.8 مجبورند تا سه ماهه نخست سال جدید منتظر بمانند، اما حداقل می توانند از خرید شارژ ایرانسل قابلیت های این آپدیت مطلع شوند. مایکروسافت وجود صفحه آغازینی را همچون ویندوزفون 8، با پنجره هایی که اندازه هایشان قابل تغییر است، رسما وعده داده است.
به گزارش ایسنا، به تازگی فهرستی از 77 قلم کالا خرید شارژ ایرانسل توسط سازمان توسعه تجارت اعلام شده که ثبت سفارش واردات آن‌ها متوقف است. خودرو، رایانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، و برخی محصولات کشاورزی از جمله این کالاها هستند.
امسال نیز رو به پایان است، و این مطلب حاکی از آن است که مراسم CES و MWC سال جدید نزدیک می باشند و همچنین کمپانی های مختلف، محصولات خود را اعلان خواهند کرد. شایعات، حاکی از اعلان صفحه نمایش سوپرآمولد 1080p سامسونگ می باشند. این صفحه نمایش سوپرآمولد، 4.99 اینچ، با وضوح 1080p و تراکم 441ppi پیکسل می باشد.اولین گوشی های بهره مند از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، اکنون در بازارهایی موجود می باشند اما این صفحه نمایش ها بر پایه LCD خرید شارژ ایرانسل هستند. شایعه شده است که این صفحه نمایش جدید سامسونگ قرار است در گلکسی اس 4 به کار رود. هنوز معلوم نیست که این صفحه نمایش از ماتریکس PenTile استفاده می کند یا RGB.
هرچند جستجوگر اینترنت با امنیت بالایی آپدیت خواهد شد اما اینطور به نظر می رسد که ویندوزفون 7.8 همچنان از IE9 به جای IE10 بهره خواهد خرید شارژ ایرانسل برد. مزیت دیگر سیستم عامل آپدیت شده، ویرایشگر MP3 می باشد که از آن می توان برای ساخت صدای زنگ از روی آهنگ، استفاده کرد. همچنین توسط این آپدیت، جمعا 20 رنگ برای سیستم فراهم خواهد شد.
این سوپرآمولدهای 5 اینچی 1080p قرار است در سه ماهه نخست سال جدید به مرحله تولید برسند. امسال، سال صفحه نمایش های 5 اینچی 1080p خواهد بود. اچ تی سی و شارپ اخیرا اقدام به تولید این صفحه نمایش کرده اند و طبق گزارشات، ال جی و سونی نیز درحال کار بر روی اسمارت فون هایی خرید شارژ ایرانسل با چنین قطعاتی می باشند.
پیش از این 73 قلم کالا نیز در فهرست خرید شارژ ایرانسل "صادرات ممنوع" و صادرات به شرط پرداخت عوارض قرار گرفته بودند.
ویندوزفون خرید شارژ ایرانسل 7.8
همچنین سعید عباسپور قزوینی، مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با اشاره به این‌که هم‌اکنون ثبت سفارش واردات نوت‌بوک و تجهیزات رایانه آزاد و بلامانع است، گفت: تنها ثبت سفارش آن دسته از تجهیزات رایانه مانند ماوس، کیبورد و کیس که تولید داخلی آنها خرید شارژ ایرانسل وجود دارد متوقف شده است.
وی هم‌چنین با ابراز بی‌اطلاعی از چگونگی انتشار فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی گفت: این فهرست را سازمان توسعه تجارت منتشر نکرده اما خرید شارژ ایرانسل در حال حاضر این فهرست در حال پالایش است.
او با بیان این‌که ممنوعیت ثبت سفارش رایانه و موبایل برداشته شده است، گفت: هم‌اکنون برخی قطعات رایانه در داخل کشور تولید می‌شود که از جمله آنها موس و کی‌برد است، بنابراین ثبت سفارش این کالاها خرید شارژ ایرانسل ممنوع است اما درباره بقیه کالاها محدودیتی وجود ندارد.
اچ خرید شارژ ایرانسل تی سی Deluxe
ساسان خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی آخرین خرید شارژ ایرانسل تصمیم‌ها برای جلوگیری از واردات برخی کالاها گفت: تصمیم کلی این است که کالاهایی که نمونه مشابه داخلی ندارند یا تولید داخلی آنها کفاف نیاز مصرفی را نمی‌دهد، منعی برای ثبت سفارش نداشته باشند.
هنوز اطلاعی از زمان اعلان اچ تی سی Deluxe در دست نیست، اما نباید زمان زیادی تا اعلان آن باقی مانده باشد. اچ تی سی قطعا با چنین محصولی، فروش خود را افزایش خواهد داد. این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی full HD، پردازشگر چهارهسته ای Snapdragon S4 Pro و رم 2 گیگابایتی که بهترین خرید شارژ ایرانسل سخت افزار موجود برای آندروید می باشند، برخوردار خواهد بود.
سازندگان موبایل، گوشی های لمسی خود را به آپدیت 7.8 اضافه خواهند کرد. برای مثال، نوکیا حمایت از فایل های رسانه ای مشترک را از طریق خرید شارژ ایرانسل بلوتوث (برای فایل های محافظت شده بدون DRM) و ویرایشگر صدای زنگ را اضافه خواهد کرد و همچنین برنامه Contacts Transfer را آپدیت خواهد کرد.
برای آنهایی که در انتظار رسمی شدن اچ تی سی DROID DNA منحصر به وریزون هستند، خبرهای خوشی داریم. یک منبع خبری، تصویری از اچ تی سی Deluxe در توییتر خود منتشر کرده است. این اسمارت فون که هنوز رسما خرید شارژ ایرانسل اعلان نشده است، قرار است با صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، به صورت بین المللی عرضه شود.
صفحه فیس بوک ویندوزفون ایتالیا نیز حمایت از Rooms (ویژگی جدیدی در ویندوزفون 8)، SmartGlass و Xbox Music را وعده داده است.تا زمانی که مایکروسافت ویندوزفون 7.8 خرید شارژ ایرانسل را رسما اعلان نکرده است، اینها تنها اطلاعات قابل اطمینانی هستند که در دست می باشند.
لاک اسکرین این ویندوزفون قابل تنظیم خواهد بود. کاربران با انتخاب خرید شارژ ایرانسل یک برنامه همچون سرویس Live Apps ویندوزفون 8، قادر به آپدیت لاک اسکرین به صورت دوره ای خواهند بود.
رایانه و موبایل از لیست خرید شارژ ایرانسل کالاهای وارداتی ممنوع حذف شد
میهن صنعت : معاون مدیر کل خرید شارژ ایرانسل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.
به گزارش میهن صنعت معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت خرید شارژ ایرانسل سفارش نخواهند داشت.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: